czwartek, 13 listopada 2008

Nagle zaprzepaściłam wszystko!

Swoje imie i nazwisko!

Zostałam wchłonięta w ciemności pęta.

Oblivion bramy swie otworzył,

a widząc anioła niemalże strwożył.

Jednak białym aniołem w piekle być nie mogłam,

więc z innymi zapomogłam.

Czerń oplotła ciało moje, choć uczucia grały swoje.

Teraz siedze i spojrzeniem

szukam szczescia pod twym rdzeniem.

Włamać do Twej głowy sie próbuje.

Oklumencje sprytnie wykorzystuje.

Choć próbujesz mnie zatrzymać,

ja nie bede się ukrywać.

Twe spojrzenie mnie nie zwiedzie

już nie bede nigdy w błędzie.

Widze wątłe myśli twe,

widze i przerażam sie.

Jednak wciąż mnie okłamujesz,

jednak do mnie nic nie czujesz!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Świat mroczny , świat cienia wiele się w nim zmienia dziś jesteśmy razem, a jutro zostaną tylko wspomnienia. Wspomnienia jak z przed lat, bądź dzielna jak anioł i kochaj cnotę, idź zawsze szlachetnie przez świat, a każdy powie: to serce złote, to najpiękniejszy wśród dziewcząt kwiat, bądź zawsze szczęśliwa, złym losom nieznana,uprzejma, czuła, tkliwa, przez wszystkich kochana,żyj tak, aby każda godzina rozpływała się słodko jak woń kwiatu, który wraz z nią oddaje swe życie, a każda myśl i czyn zawierały ziarno przyszłego planu dobra. Wiec jedno przeszłość jest historią, teraźniejszość jest darem a przyszłość tajemnicą....